FAQ (česta pitanja)

Kada mogu očekivati proizvode koje sam poručio/la?

Sve porudžbine se šalju metodom “ DANAS ZA SUTRA“( isporuka u roku 24h) što znači da porudžbine pristigle do 13 h se šalju isti dan a one posle tog vremena sutra. Izuzetak je kada trenutno robe nema na lageru, u tom slučaju bićete obavešteni i dogovorićemo novi termin za isporuku.

Kada stižu pošiljke u manja mesta koja nemaju poštu?

Za manja mesta je obično da je isporuka pošte jednom nedeljno i zavisi od momenta porudžbine i slanja. Na primer ako ste poručili u utorak i ona je isti dan poslata a pošta dolazi do vas samo
ponedeljkom tada se toliko čeka.Primer važi za slanje putem POSTEKSPRESSA a u  slučajevima kada se pošta šalje drugim kurirskim službama taj rok je manji (čeka se oko 2 dana).

U koje vreme mi stiže paket?

Slanje paketa putem POSTEKSPRESS-a podrazumeva da ćete na mob. tel. koji ste dali prilikom porudžbine dobiti SMS poruku sa brojem paketa, iznosom i brojem telefona kurira koji treba da vam dostavi paket pa vas savetujemo da nazovete kurira i on će vam dati tu informciju. Iz iskustva koje imamo isporuka je uglavnom prepodne.
Za primanje paketa drugim kurirskim službama nema tačnih informacija o vremenu, paketi se isporučuju od 08-17h. Tačnije informacije se mogu dobiti preko coll centara kurirskih službi.

Da li paket mogu primiti na radnom mestu?

Naravno, to je preporuka za sve koji rade a dali su kućnu adresu za prijem pošeiljke na kojoj u navedenim periodima nema nikog da ga primi.

Nisam bio/la na adresi kada su hteli da mi uruči paket, gde preuzeti?

Za pakete postekspressa na adresi(poštanskom sandučetu) će vam biti ostavljen izveštaj o pokušaju uručivanja kao i adresa pošte na kojoj u narednih 5 dana možete podići paket.
NAPOMENA: paket može podići isključivo osoba koja je navedena kao primaoc uz ličnu kartu. Paket ne može podići: mama, tata, sestra,brat, muž žena…itd.
Ostale kurirske službe imaju obavezu da 2 puta pokušaju da vam uruče paket i to u 2 dana , ali na žalost mnogi ni ne idu na adresu pre nego li vas pozovu i ako se ne javite oni to podrazumevaju da su pokušali da vam uruče.

Niko me nije kontaktirao i nisam primio/la paket.

Ima retkih slučajeva da paket zaluta, ode greškom u drugo mesto, ali se ona vremenom ispravi i paket stigne na adrsu sa zakašnjenjem. Postoji mogućnost i grešaka prilikom unosa podataka za isporuku koje mogu biti od strane poručioca ili pošiljaoca.

Koji su troškovi ako se paket vrati pošiljaocu i ja želim da mi ga opet pošaljete?

U tim slučajevima pošiljalac „mi“ na ukupnu sumu dodajemo troškove koje smo platili prilikom povrata paketa. Kupac u paketui dobija taj papir kao dokaz.

Da li mogu proizvode lično preuzeti kod vas?

Mi ne posedujemo, trenutno, maloprodajni objekat i proizvodi se prodaju isključivo putem interneta. Za poručioce robe iz Novog Sada dostava na kućnu adresu je besplanta!

Za sve ostale informacije o uslovima kupovine, troškovi slanja, isporuke, načinu plaćanja, reklamaciji i povratu možete se informisati na stranicama na dnu sajta.

This website uses cookies.